Regelement inschrijving Cross

Voor Inschrijving 2 opties A & B:
(let op: inschrijving aan de baan 20 €/ ipv 15 € voor inschrijving)

Optie A :  Je beschikt over een geldige KNMV motor/ kosten voorinschrijving 15 €

Ga direct door na de inschrijf pagina van MC de Wieke/
https://www.mcdewieke.nl/inschrijven-cross

Let op: Jou inschrijving is pas definitief als de betaling is gelukt ( je krijgt geen bevestiging/ dus check zelf je bankrekening of het gelukt is!) 

Optie B :   Je beschikt niet over een KNMV licentie/ en je wilt een Dag licentie aanvragen

1: Vraag eerst de KNMV Dag licentie aan via de KNMV website / kosten zijn € 27,50.

https://mijn.knmv.nl/Default.aspx?pid=1130

Handleiding KNMV dagpas licentie

https://knmv.nl/wp-content/uploads/2017/12/Handleiding20aanvraag20KNMV20Dagpas.pdf

De KNMV compenseert de deelnemers aan ons evenement met 12,50 € / Dit bedrag ontvang je bij aanmelding ’s morgens retour op vertoon van je dag licentie bevestiging.

Je betaald dus maar 15 € ipv 27,50 / dankzij de KNMV.

Voor de bromfiets klassen compenseert MC de Wieke het volledige bedrag van 27,50 € /

Je ontvangt dus als bromfiets deelnemer bij aanmelding 27,50 retour op vertoon van jou dag licentie bevestiging.

2: Schrijf je vervolgens in via de site van MC de Wieke/ kosten 15 Euro

Let op: Jou inschrijving is pas definitief als de betaling is voldaan/ Controleer daarom zelf even of het bedrag is afgeschreven van jou rekening
( Ps: Je ontvangt dus geen bevestiging mail)

Bij Aanmelding ’s morgens het getekende regelement meenemen en inleveren.

Ben je jonger dan 18 jaar dan dient 1 van jou ouders het regelement te ondertekenen

Reglement MC de Wieke Cross Event 2019

Door het ondertekenen van dit reglement bevestigt de deelnemer/ begeleider dat er geheel voor eigen risico wordt deelgenomen aan MC de Wieke Cross Event op zaterdag 21 september. Rijders/begeleiders kunnen MC de Wieke niet aansprakelijk stellen voor eventueel geleden schade of letsel in welke vorm dan ook.

De deelnemer moet tijdens de trainingen/ wedstrijden een goedgekeurde helm, handschoenen, en crosslaarzen te dragen. Verder is bodyprotectie verplicht (uitzonderingen worden er evt. gemaakt voor de bromfiets klasse)

  1. De deelnemer mag tijdens de trainingen/ wedstrijden niet onder invloed van alcohol of drugs zijn. 
  2. De deelnemer moet te allen tijde vlagsignalen of andere aanwijzingen van officials opvolgen. 
  3. De deelnemer mogen op het rennerskwartier niet rijden. Indien men zich hier niet aan houdt kan diskwalificatie volgen. 
  4. De deelnemer moet op elk gewenst tijdstip keurmeesters de mogelijkheid geven de motor te controleren. 
  5. De motor dient in het rennerskwartier op een milieumat te staan. Lekkende motoren worden van verdere deelname uitgesloten. 
  6. De motor moet goede remmen en een goed werkende uitlaat hebben. 
  7. De motor moet voorzien zijn van goed zichtbare, door de organisatie op de deelnemerslijst aangegeven, nummers (voor- en rechterzijde). 
  8. Specifiek voor deze klasse: De wedstrijd wordt uitsluitend door transponders geregistreerd. Deelnemers kunnen eventueel bij de organisatie een transponder huren (10 euro) Als borg dient rijbewijs/licentie te worden overhandigd. Bij minderjarigen dient het rijbewijs van één der ouders/verzorgers als borg. 
  9. De deelnemers dienen in het bezit te zijn v/e geldige KNMV licentie en deze te kunnen tonen tijdens de inschrijving s’ morgens voorafgaand aan de wedstrijd.

Naam: …………………………………………

 

Klasse:…………………………………………

Datum: 21 september

Handtekening:

MC de Wieke

Hobby klasse alleen voor de Echte Hobby rijders !

Regelement HOBBY KLASSE MC de Wieke / NazomerCup

1: Je mag geen KNMV startlicentie hebben. (district licentie/ of off road of dag licentie  is verplicht! )

Je kan ten alle tijden gepromoveerd worden naar een andere klasse. (ook al na de 1e manche dus op de dag zelf !) en behaalde punten worden niet meegenomen !!.

Het is niet mogelijk om na promotie naar de MX250B of MX500B zonder transponder mee te doen in de hobby klasse.

2: enieder die een rondetijd sneller dan een rijder op 2/3 van de achterhoede in de MX250B of MX500B wordt per direct de opvolgende manche gepromoveerd. (dit zou volgens de berekeningen per wedstrijd kunnen verschillen, afhankelijk van het aantal deelnemers op De dag zelf).

3: De wedstrijdleiding met de tijdwaarneming bepalen unaniem wie er wordt gepromoveerd/ hierbij is geen discussie of bezwaar mogelijk !

4: Iemand die het met punten 1,2  en 3 niet eens is mag gelijk aan promotie denken…

5: 40+ers zijn vrij om te kiezen tussen Hobby en de 40+ klasse